دومین جلسه کارگروه سرویس مدارس استان در یک روز بنا به ضرورت و تاکید استاندار بعد از ظهر امروز ۲۳شهریور ماه ۱۴۰۱ در محل فرمانداری تبریز برگزار شد.

به گزارش خسروشاه نیوز به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، علیرضا صیادی با اشاره به برگزاری اولین جلسه کارگروه سرویس مدارس در صبح امروز ۲۳شهریور ماه، گفت: با توجه به حساسیت این موضوع که بخشی از برنامه درسی پنهان و یادگیری دانش آموزان است، دومین جلسه نیز امروز برگزار شد.

وی ادامه داد: دستگاه های مختلفی در موضوع سرویس مدارس متولی می باشند و از آنجایی که نبود سرویس باعث ایجاد اختلال در یادگیری دانش آموزان میشود رفع نگرانی ها بسیار ضروری است.

این مقام مسئول ادامه داد: آموزش و پرورش در ارتباط با سرویس مدارس که هماهنگی و ساماندهی دانش آموزان می باشد از آمادگی کامل برخوردار است.

صیادی در این زمینه افزود: شهرداری تبریز که مسئولیت تامین خودرو برای سرویس مدارس را دارد همه ساله مشارکت خوبی در این زمینه داشته و امسال نیز در تلاش هست با وجود بعضی کمبود ها اقدامات را به شکل مناسب پیش ببرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان به رویکرد بازگشایی بانشاط و بدون دغدغه اشاره کرده و تصریح نمود: هدف ما امنیت، آسایش و آسودگی خاطر دانش‌آموزان و اولیا است تا با رضایت کافی در فرآیند آموزش حاضر شوند و این یک وظیفه انقلابی و دینی است.

فرماندار تبریز نیز در این جلسه گفت: برحسب حساسیت موضوع سرویس مدارس و تاکید استاندار هماهنگی های لازم با دستگاه های مرتبط انجام میپذیرد تا با نظارت دقیق مشکلی در حمل و نقل دانش آموزان پیش نیاید.

جعفری آذر با تاکید بر اینکه اختلالات سامانه سرویس مدارس حل شود، افزود: شرکت هایی که در بحث سرویس مدارس تخلفی داشته باشند توسط تعزیرات برخورد و جریمه خواهند شد.

گفتنی است در این جلسه در ارتباط با پیشنهادات شرکت های سرویس مدارس مبنی بر قیمت و برخی مشکلات مقرر گردید بعد از احصاء کامل پیشنهادات از طریق دستگاه های مربوطه پیگیری لازم صورت بگیرد.