با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهری خسروشاه، پروژه مجتمع تجاری خدماتی این شهر به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خسروشاه نیوز، شهردار خسروشاه در حاشیه مراسم افتتاحیه پروژه «مجتمع تجاری خدماتی مینو» عنوان کرد: این مجتمع از سال ۱۳۹۸ با مشارکت شهرداری خسروشاه و شرکت آذر سهند در مدت زمان ۳ سال با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۴۰ میلیارد امروز به بهره‌‌برداری رسید.

وی افزوذ: «مجتمع تجاری خدماتی مینو» به صورت ۳ طبقه مجزا شامل طبقات تجاری، خدماتی ‌و طبقه آخر بصورت تالار و پذیرایی احداث شده که در مجموع ۴هزار ۵۰ متر مربع زیر بنا دارد.

رسول کریمیان گفت: در این ۳ سال بر سر یک سری مسائل قانونی وقفه‌ای در رشد و پیش‌برد پروژه بوجود آمد، اما شرکت آذر سهند با سرعت بالا و مصالح ساختمانی با کیفیت پروژه را در کوتاه‌ترین زمان و به طور موفقیت آمیز به پایان رساند.

شهردار خسروشاه با بیان که این شهر را به بهشت سرمایه‌گذاری تبدیل خواهیم کرد، افزود: شهرداری خسروشاه در این پروژه از هر لحاظ حامی سرمایه‌گذار بوده و سعی در رفع موانع سرمایه‌گذاران داشته است. همچنین در آینده نیز ۲ پروژه متفاوت خواهیم داشت که از تمامی سرمایه‌گذاران دعوت به همکاری و سرمایه گذاری می‌کنیم.

مدیر عامل گروه آذر سهند و سرمایه‌گذار این پروژه نیز در حاشیه مراسم افتتاحیه این پروژه در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت: پروژه افتتاح شده با مشارکت تیمی و ۵۸ درصد سرمایه گذاری ما و همکاری ۴۲ درصدی شهرداری صورت گرفته و جزو یکی از پروژه بی‌نظیر افتتاح گردیده در خسروشاه است.

محمدحسین فرشباف افزود: این پروژه به دلیل همراهی و حمایت های بدون طمع مجموعه شهرداری و شورای شهر خسروشاه به سرعت پیش رفته و با کمک های بی دریغ خود باعث افتخار مجموعه ما شده است.

حسین خطیبی طراح این پروژه نیز گفت: این پروژه با ایده خاص و متد روز معماری دنیا طراحی شده و بر اساس مطالعات صورت گرفته با چشم اندازی بی‌نظیر جزو بهترین تالار‌های خسروشاه می‌باشد.

مجتمع مینو

مجتمع مینو

 

مجتمع مینو

مجتمع مینو

  • نویسنده : سعید خسروشاهی