فرمانده سپاه امامت تبریز گفت: توجه جدی به جهاد تبیین یکی از اولویت های رسانه هاست و ارزش و جایگاه خبرنگاران و رسانه ها در پیشبرد اهداف انقلاب بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش خسروشاه نیوز سرهنگ پوراسمعیل گفت: توجه جدی به جهاد تبیین یکی از اولویت های رسانه هاست؛ دشمنان انقلاب با استفاده از شبکه رسانه ای وسیع، در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و … به شکل هدفمند، دستاوردهای نظام را وارونه جلوه می دهند که مقابله با چنین حملاتی نیازمند شناسایی و با برنامه عمل کردن رسانه ها است.

وی گفت: ارزش و جایگاه خبرنگاران و رسانه ها در پیشبرد اهداف انقلاب بسیار حائز اهمیت است.

فرمانده سپاه امامت تبریز گفت: جامعه خبری از زمان آغاز جنگ تحمیلی با تقدیم بیش از ۲۰۰ شهید، ۵۰ جانباز و حدود ۱۵۰۰ آزاده خبرنگار ، نشان داده است که برای حفظ انقلاب اسلامی ایران ، علاوه بر قلم، از جانشان هم مایه می گذارند.

وی با به اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: این بیانیه راهگشای مشکلات کشور است و اگر همه نهادها، سازمانها و ارگانها، به این بیانیه و رهنمودهای آن عمل کنند، مشکلات و موانع کشور حل خواهد شد.

وی افزود: در این مورد رسانه ها باید از مسئولین مطالبه گری کنند و بخواهند که گزارش و نتیجه اقدامات خود را در خصوص عمل به بیانیه گام دوم انقلاب، بیان کنند.

سرهنگ پراسمعیل بیان کرد: اگر اصحاب رسانه و خبرنگاران، به شکل واقعی و دلسوزانه، به نقد و مطالبه گری بپردازند، دیگر رسانه های ضد انقلاب نمی توانند بر مسائل و مشکلات داخلی موج سواری کنند.این قشر همواره بدون توجه به خواسته های خود، برای حل مشکلات جامعه پیشقدم بوده اند. اگر مطالبه گری های این قشر نبود، بسیاری از موانع و مشکلات کشور، حل نمی شد.

وی متذکر شد: رسانه ها باید در بیان مشکلات و مطالبه گری ها، مثل همیشه، انصاف را رعایت کرده و در کنار مشکلات، به دستاوردها و اقدامات انجام شده هم اشاره کنند.

فرمانده سپاه امامت در پایان گفت: از جمله این اقدامات همزمان با آغاز هفته دولت، افتتاح حدود ۱۶۰۰ طرح و پروژه در استان خواهد بود که رسانه ها این عملکردهای مثبت را هم به منظور افزایش روحیه امید و نشاط، پوشش مطلوب بدهند.