شهردار تبریز رویکرد مدیریت جدید شهری را احصای مطالبات شهروندان از کف جامعه به صورت میدانی اعلام کرد و گفت: در دور دوم قرار خدمت در پنج محله هر منطقه که بدترین آن از نظر زیرساختی است، حضور خواهیم یافت.

به گزارش خسروشاه نیوز به نقل شهریار، یعقوب هوشیار عصر امروز در دیدار با خانواده معظم شهداء ائمه جماعات حوزه شهرداری منطقه ۱۰ اظهار کرد: رویکرد جدید مدیریت شهری برگزاری دیدارهای مردمی، نخبگان، ائمه جماعت و خانواده‌های شهدا است تا بتوانیم تغییر نگرشی در نظام مدیریتی ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: رویکرد جدید این است که تلاش کنیم مطالبات از کف جامعه به صورت میدانی احصا شود.

وی افزود: اولین کار ما تقسیم تبریز به ۳۵ ناحیه و ناحیه‌محوری بود که مشکلات محلات را احصا کنیم. در دور دوم قرار خدمت که در محلات برگزار خواهد شد، ما بسیج و نخبگان را دعوت خواهیم کرد و در هر منطقه در پنج محله که بدترین آن از نظر زیرساختی است، حضور خواهیم یافت.

هوشیار تاکید کرد: محوریت ما در ناحیه محوری مساجد است و تمام اتفاقات را از مساجد دنبال خواهیم کرد. در چهل سال گذشته ما از مساجد غفلت کردیم و حتی هیئت‌ها را نیز نمی‌توانیم به مساجد ببریم. زمانی مساجد ما خیلی قوی و قدرتمند بود اما الان مسجد صرفا برای برگزاری نماز و مجلس ترحیم است.