جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: ۳۵ نفر از اراذل و اوباش تبریز که در برخی از محلات اقدام به عربده کشی، قمه کشی و ایجاد فضای نا امن، دزدی و شرب خمر علنی می کردند توسط پلیس دستگیر شدند.

به گزارش خسروشاه نیوز، سردار علی محمدی در این خصوص اظهار داشت: در پی گزارشات واصله مردمی مبنی بر حضور تعدادی افراد لاابالی و اوباش در برخی از محلات تبریز که به عربده کشی، قمه کشی و ایجاد فضای نا امن، دزدی، شرب خمر علنی و به مردم حمله می کردند، دستگیری این افراد بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و تخصصی و هماهنگی با مقام قضائی محل اختفای این افراد با شگردهای خاص پلیسی و با پشتیبانی عملیات ماموران انتظامی و یگان امداد همزمان در چند عملیات ضربتی پلیسی دستگیر شدند.

سردار محمدی گفت: در بازرسی از محل اختفای متهمان دستگیر شده ۲ قبضه سلاح کمری و شکاری، تعداد ۱۷ قبضه انواع سلاح سرد از قبیل خنجر، قمه و اقلام ممنوعه کشف شد.

این مقام انتظامی تاکید کرد: پلیس در خصوص امنیت و آرامش افراد جامعه با کسی تعارف و مماشات ندارد و از دستگاه قضائی درخواست داریم با صدور احکام مجازات سخت هزینه جرم را افزایش داده و بازدارندگی لازم را داشته باشد.

وی یادآور شد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است. شهروندان در صورت مشاهده هرگونه شرارت و ناامنی در اسرع وقت مراتب را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.