معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: نقشه راهبردی و مدون و مطالعه شده‌ای برای مجموعه حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز و همه سازمان‌های تابعه در حال تکمیل است.

به گزارش خسروشاه نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، یعقوب وحیدکیا، روز سه شنبه، ۱۱ مردادماه، در نشست مدیران مجموعه حمل و نقل و ترافیک با اعلام این خبر، گفت: در این برنامه با در نظر گرفتن شرایط و مسائل و مشکلات موجود، نقشه راهبردی خواهیم داشت و تلاش داریم با در نظر گرفتن امکانات موجود به اهداف مدنظر دست یابیم.

وی افزود: پویایی مجموعه با مشارکت و برنامه مشخص اتفاق می‌افتد و ارائه طریق و خلاقیت تک تک افراد مجموعه، سبب سرعت بخشیدن به حرکت رو به جلو مجموعه می‌شود و در این راستا تقسیم کار صحیح و ممانعت از موازی‌کاری، می‌تواند باعث پیشرفت شود.

وحیدکیا اظهار کرد: تهیه اطلاعات جامع و لیست واحد و مشترک از مشکلات و اولویت‌های کاری حمل و نقل و ترافیک کلانشهر، می‌تواند مانع دوباره‌کاری و موازی‌کاری شود. مثلاً در موضوع بحث نقاط حادثه‌خیز و اولویت‌بندی حل رفع آن و دلیل گره‌های ترافیکی و راهکارهای رفع آن، اولویت کاری واحدهای حمل و نقل مناطق و سازمان‌ها باید یکسان و واحد باشد تا بتوانیم به نتیجه مطلوب دست یابیم.

وی با بیان اینکه واحد مطالعات و برنامه‌ریزی، مغز متفکر برای تحقیق و توسعه، بودجه‌بندی و برنامه‌ریزی مجموعه است و در پیشبرد مجموعه نقش اصلی را ایفا می‌کند، افزود: تعریف راه، پروژه و برنامه از طریق این واحد است و مطالعات جامع و همچنین مطالعات حمل بار در این راستا باید در اولین فرصت جمع‌بندی شود.

انتهای پیام /