بمناسبت گرامیداشت هفته ملی مهارت بخشدار خسروشاه از مرکز آموزش فنی و حرفه ای بازدید کرد

به گزارش خبرنگار خسروشاه نیوز، بمناسبت هفته ملی مهارت کارگاههای این مرکز مورد بازدید بخشدار و همراهان قرارگرفت و گزارش مفصلی در مورد وضعیت فعلی و مشکلات مرکز توسط حسین شاهدی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خسروشاه ارائه گردید.

در ادامه بخشدار خسروشاه ضمن تبریک هفته ملی مهارت به کارکنان این مرکز آموزش رایکی از بنیادی ترین سرمایه گذاری ها عنوان کرد و خواهان توجه بیشتر همگان خصوصا مسئولان به امر آموزشهای فنی و حرفه ای شد.

فنی حرفه ای

وی در قسمت دیگری از سخنان خود گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای یک بستر مولد در جهت پرورش جوانان نخبه و کاربلد است و باید از آموزش دیدگان حمایت شده و بسمت کارآفرینی و اشتغال هدایت شوند.

بخشدار خسروشاه گفت: باید شبانه روز تلاش نمود تا با گسترش مهارت آموزی، مهارت آموزان را برای کارآفرینی و اشتغال مورد حمایت قرارداد.

در این بازدید که ستار هاشمی عضو شورای اسلامی شهر نیز حضور داشت از نمایشگاه تولیدات و دستاوردهای کارآموزان که توسط آنها تولید و با برند خودشان وارد بازار فروش شده در محل آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد آریا مد خسروشاه مورد بازدید قرار گرفت.

فنی حرفه ای

در جریان این بازدید از طرف بخشداری و شورای اسلامی خسروشاه به کارآموزان و سه نفر از مدیران و مربیان برتر و فعال آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد خسروشاه لوح تقدیر اهدا شد .

  • نویسنده : سعید خسروشاهی