سرهنگ محسن محمودی رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی گفت:هموطنان در صورت دریافت پیامکی از سرشماره های ناشناس با لینک های جعلی با عناوین مختلف از جمله علیه شما شکایتی ثبت شده است اعتماد نکرده و از واریز مبلغ هرچند کم به جد خودداری کنند.

به گزارش خسروشاه نیوز،سرهنگ محسن محمودی رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی گفت:هموطنان در صورت دریافت پیامکی از سرشماره های ناشناس با لینک های جعلی با عناوین مختلف از جمله علیه شما شکایتی ثبت شده است اعتماد نکرده و از واریز مبلغ هرچند کم به جد خودداری کنند.

سرهنگ محمودی بیان داشت: پیامک های ارسالی از طرف قوه قضائیه لینکی نداشته و کاربران باید دقت داشته باشند تا در صورت دریافت چنین پیام هایی روی لینک ارسالی کلیک نکنند و تحت هیچ شرایطی اقدام به پرداخت هزینه و وارد کردن اطلاعات حساب بانکی خود ننمایند.

رئیس پلیس فتا استان افزود: ابلاغیه های الکترونیک قضائی از سرشماره های شخصی برای کاربران ارسال نمی شود و چنان چه شخصی شکایت یا پرونده ای در دادسرا دارند باید از طریق سامانه رسمی قوه قضائیه پیگیر امورات خود باشد و به پیامک های جعلی و دارای لینک از سرشماره های ناشناس اعتماد نکنند.

شماره تماس مرکز فوریتهای سایبری پلیس فتا: ۰۹۶۳۸۰