وزیر کشور خاطرنشان کرد: به طور طبیعی نیروی انتظامی وظیفه ذاتی خود را انجام داده است. البته جزییات در حال بررسی است و نتیجه آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش خسروشاه نیوز، وزیر کشور گفت: گزارش‌هایی به ما رسیده مبنی بر اینکه عده‌ای اقدام به فروش بلیط‌های جعلی کرده اند.

احمد وحیدی وزیر کشور درباره اتفاقاتی که در بازی فوتبال ایران و لبنان در مشهد افتاده است، گفت: به معاون وزیر کشور ماموریت داده شد تا جلسه‌ای با مسئولان و افرادی که دست اندرکار هستند برگزار کنند.

وی ادامه داد: جزییات اتفاقاتی که افتاده مورد بررسی قرار گرفت. آنچه که به طور اجمالی دوستان ناجا گزارش دادند این بود که وظیفه ناجا در حوزه بیرونی ورزشگاه است و زمانی که ورزشگاه نسبتا پر شده بود و تعدادی بیش از آنچه که پیش بینی شده بود در ورزشگاه حضور پیدا کرده بودند، افراد دیگری هم تلاش کرده بودند که وارد ورزشگاه شوند که طبیعتا فرمانده انتظامی موظف بوده است که از ورود افرادی که بیش از حد ظرفیت می‌خواستند وارد ورزشگاه شوند، جلوگیری کند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: به طور طبیعی نیروی انتظامی وظیفه ذاتی خود را انجام داده است. البته جزییات در حال بررسی است و نتیجه آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وحیدی تصریح کرد: در گزارشاتی که مطرح شده است یک گزارش نیز وجود دارد مبنی بر اینکه عده‌ای خارج از ضوابط و به طور جعلی اقدام به فروش بلیط هایی که مجاز نبودند و به همین دلیل گزارش شده است که حجم زیادی بلیط فروش رفته است. در حد ۲۷ هزار بلیط فروش رفته است در حالی که ظرفیت کل ورزشگاه ۲۴ هزار نفر است مضاف بر اینکه حدود حداکثر ۱۰ هزار نفر مجاز بودند که در ورزشگاه تجمع پیدا کنند. این گزارش‌ها واصل شده است و نیاز است که این موارد دقیق‌تر بررسی شود و نتایج آن به اطلاع مردم خواهد رسید.