کارشناس فوتبال تبریزی گفت: با آمدن یک روزه مربی تغییر تاکتیکی در تیم رخ نمی‌دهد اما بازیکنان تیم تراکتور از فشار روحی و روانی که بر تیم وارد بود، آزاد شده‌اند.

به گزارش خسروشاه نیوز به نقل از ایسنا سجاد حسین زاده اظهار کرد: تیم تراکتور در بازی‌های گذشته، کمتر به منطقه‌ی جریمه‌ی رقبا نزدیک می‌شد و همیشه در اواسط زمین بازی می‌کرد و حتی در تقابل‌هایی که انتظار کسب سه امتیاز بود، در منطقه‌ی جریمه کمتر ظاهر می‌شد.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های سائلام، حضور بیشتر تیم در خط حمله است که این اقدام باعث می‌شود علاوه بر وارد کردن فشار به تیم حریف و مانع شدن از ضد حمله، تیم بتواند به آسانی به گل برسد.

این کارشناس فوتبال در خصوص عملکرد تیم تراکتور در نقل و انتقالات نیم فصل نیز گفت: متاسفانه خریدهای  نیم فصل تراکتور نیز تحول آفرین نیست و کماکان مشکلاتی در ترکیب تیم به ویژه در قسمت جلو دفاع رونده که موجب می‌شود در حملات جناحین تیم باز شود، باقی مانده است.

حسین‌زاده در پایان در ارتباط با بازی‌های باقیمانده‌ی تراکتور و احتمال موفقیت این تیم در کسب سهمیه‌ی آسیایی بیان کرد: اگر بخواهیم صادقانه صحبت کنیم، متاسفانه فاصله‌ی بسیار زیادی با کسی سهمیه‌ی آسیایی داریم و امید کمتری برای به دست آوردن آن است اما اگر تیم با تاکتیک و ترکیبی که در پیش گرفته پیش برود، امیدواریم به میانه‌های جدول لیگ برتر برسد.