دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان با تساوی دو بر دو همراه شد؛ نتیجه‌ای که به سود هیچکدام از این تیم‌ها نبود.

به گزارش خسروشاه نیوز، از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه امروز(دوشنبه) در نخستین دیدار هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، تراکتور و سپاهان که این هفته‌ها شرایط خوبی ندارند در ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز به مصاف هم رفتند.

بازی در حالی آغاز شد که «سولدو» به تازگی از هدایت تراکتور برکنار شده و فعلا «محمد نصرتی» هدایت این تیم را برعهده دارد تا «ساغلام» ترکیه‌ای به صورت رسمی سرمربی تراکتورسازان شود.

از سوی دیگر «محرم نویدکیا» هم پس از تساوی‌های متوالی تیمش، ۲ مرتبه از هدایت سپاهان استعفا کرد اما در آستانه سفر تیمش به تبریز، دوباره به جمع طلایی‌پوشان بازگشت.

در دقیقه ۴۰، پاس سجاد شهباززاده به امید نورافکن رسید و او پس از کنترل توپ، موفق شد گلزنی کند اما این گل دوام زیادی نداشت و در وقت‌های اضافه نیمه نخست، پیمان بابایی به زیبای گل تساوی را برای تراکتور ثبت کرد.

در دقیقه ۶۹ «محمد عباس‌زاده» مهاجم باتجربه تراکتور با ضربه آزاد تماشایی گل دوم تراکتور را به ارمغان آورد. ضربه او پس از برخورد به تیرک، پشت خط دروازه فرود آمد و کمک داور اعلام گل کرد تا میزبان صاحب برتری شود.

در ادامه سپاهانی‌ها برای فرار از شکست تلاش زیادی کردند و «میلاد جهانی» در دقیقه ۸۹ گل دوم و تساوی تیمش را به نام خود نوشت.

با این تساوی تراکتور ۱۶ امتیازی شد و همچنان در رتبه سیزدهم است و سپاهان رده سومی هم به امتیاز ۳۵ رسید اما دیگر شانس چندانی برای ادعای قهرمانی ندارد.

ترکیب تراکتور

محمدرضا اخباری، علی دشتی، هادی محمدی، آرش قادری، ابوالفضل رزاق‌پور، مهدی کیانی، اکبر ایمانی، پیمان بابایی، محمد عباس‌زاده، سامان نریمان‌جهان،‌ شاهین ثاقبی

ترکیب سپاهان

رشید مظاهری، امید نورافکن، عزت پورقاز، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد کریمی، جلال الدین علی محمدی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، رضا میرزایی و سجاد شهباززاده