سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: به هواداران حق می‌دهم و تلاش می‌کنم این نگرانی رفع شود، تضمین می‌دهم که به سختی با تیم کار خواهم کرد و روز به روز بهتر می‌شویم.

به گزارش خسروشاه نیوز، «زونیمیر سولدو» در نشست خبری بعد بازی با نساجی مازندران، اظهار داشت: من به بازیکنانم تبریک می‌گویم، هر دو نیمه بازی خوبی انجام دادند و بعد از دریافت گل، با نظم تیمی و روحیه خوب به گل رسیدیم و کمترین پاداش برای شاگردانم، پیروزی بود.

وی افزود: بازیکنان تعویضی خوب بازی کرده و وظایفشان را به بهترین نحو انجام دادند. سامان نریمان جهان را به دلیل آسیب دیدگی جزئی به زمین نفرستادم. بازیکنانی که آمادگی صد درصد دارند، بازی می‌کنند؛ چرا که بازیکنی با آسیب دیدگی جزئی، احتمال دارد در صورت بازی کردن، مصدومیتش تشدید شود.

سولدو خاطرنشان کرد: ما قبل از هر بازی تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده و نقاط ضعف و قدرت رقباء را به بازیکنان گوشرد می‌کنیم. عملکرد شاگردانم امروز در میانه میدان، همچون چند بازی اخیر خوب بود.

وی گفت: ما برای تقویت تیم برنامه داریم. می‌خواهیم روند خوبمان برای نیم فصل دوم حفظ شود. شرایط تراکتور در جدول باعث شده کمی روی تیم فشار باشد و بارها در کسوت بازیکن و مربی چنین فشاری را تجربه کرده‌ام و می‌دانم چگونه شرایط را بهبود بخشیم. من اسم چند بازیکن را به باشگاه داده‌ام و باشگاه نیز چند بازیکن به من معرفی کرده است. پیدا کردن بازیکن خوب در میانه فصل بسیار سخت است؛ چرا که بازیکنانی که بیرون مانده‌اند، از شرایط مسابقه دور هستند و در سطح ایران نیز بازیکن خوب که شرایط آمدن به تراکتور را داشته باشد، کم است. بازیکنان جدید برای هماهنگ شدن با تیم، باید مدتی کنار سایر بازیکنان تمرین کنند.

سرمربی تراکتور تأکید کرد: من بارها گفته‌ام فصل سختی داریم، تغییرات زیادی در بازیکنان ایجاد شده است. به هواداران حق می‌دهم و تلاش می‌کنم این نگرانی رفع شود.

وی ادامه داد: من تضمین می‌دهم که به سختی با تیم کار خواهم کرد و به این موضوع ایمان دارم که روز به روز بهتر می‌شویم. همین امروز دو بازیکن جوان از آکادمی فوتبال تراکتور بازی خوبی انجام دادند. این موضوع برای باشگاه تراکتور یک برد به شمار می‌رود.

سولدو اظهار داشت: وضعیت برای همه مشخص است و همگی باید برای برون رفت تراکتور از این وضعیت، تلاش کنیم. ما در هفته های اخیر خوب بازی کرده‌ایم و گل‌های مفت دریافت کرده‌ایم. روند تیم روز به روز بهتر می‌شود.

وی افزود: تعویض‌ها یک مقدار روی روند کار ما تأثیر گذاشت. مجبور شدیم از قنبری در سمت راست استفاده کنیم. مهمچنین از دشتی به دلیل نبود دفاع راست، در این پست استفاده کردیم.