نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: به همسایگان تاکید و یادآور می‌شویم که مراقبت فتنه‌گری آمریکا و اسرائیل باشند.

به گزارش خسروشاه نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های امروز نماز جمعه تبریز که پس از دو ماه تعطیلی کرونایی دوباره برگزار شد، با اشاره به اینکه امنیت خریدنی نیست و کشورهای همسایه برای تامین امنیت خود به دیگران وابسته نباشند، اظهار داشت: مقام معظم رهبری به درستی به همه همسایگان تذکر دادند که امنیت خود را وابسته به بیگانگان نکنید و خودتان حفظ کنید.

وی با تقدیر از سپاه و ارتش در برگزاری رزمایش مقتدرانه در شمالغرب کشور، افزود: پیام رزمایش ایران برای دوستان “صلح” و برای دشمنان و فتنه گران “هشدار” است لذا حمایت خود از نیروهای مسلح را اعلام می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: به همسایگان تاکید و یادآور می‌شویم که مراقبت فتنه‌گری آمریکا و اسرائیل باشند و توسط آنها رابطه با همسایگان را به تنش نکشند.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود، در خصوص اقامه نماز جمعه از این هفته در تبریز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: در نماز جمعه باید پروتکل‌های بهداشتی حتماً رعایت شود لذا به ستاد نماز جمعه تذکر داده بودم که طوری فاصله‌گذاری شود که نظم نماز جمعه به هم نریزد اما عملی نشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم، برخی اقدامات و عملکرد دولت سیزدهم در دو ماه از آغاز به کار دولت را یادآور شد و گفت: با برخی از اقدامات دولت، مردم نسبت به حل مشکلات و شکستن بت‌های ساختگی امیدوار شدند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، انجام واکسیناسیون، ترخیص پرشتاب کالاهای رسوب‌شده در گمرک، صدور مجوزهای کسب و کار، حذف امضاهای طلایی، اتخاذ سیاست درست در رفع گرانی کاذب سیمان، سفرهای استانی رؤسای سه قوه بخصوص حضور صبح جمعه‌های رئیس‌جمهور در استان‌های مختلف را از اقدامات ارزشمند در ماه‌های اخیر دانست و اظهار داشت: گام مهم دیگر در کشور، افزایش صادرات و افزایش ارزآوری برای کشور است.