فرمانده تیپ۲۵ نیرو مخصوص در حاشیه رزمایش فاتحان خیبر گفت: یکی از توانمندیها و مقدورات تیپ های نیرومخصوص سرعت عمل بالا،ورود به صحنه عملیات و اجرای ماموریت های محوله است.

به گزارش خسروشاه نیوز سرهنگ دلاور افزود: به لطف خداوند متعال و مدیریت سلسله مراتب فرماندهی نیروی زمینی محوری ، کلیه اهداف از پیش تعیین شده توسط تکاوران تیپ۲۵ نیرو مخصوص منهدم و یکی از ماموریت های مهم کارکنان ولایتمدار این یگان بصورت کامل و بدون کوچکترین خطا صورت پذیرفت.

وی بیان کرد: در این رزمایش بزرگ ماموریت اسکورت و تامین ادوات وتجهیزات شرکت کننده در رزمایش نیز بر عهده تکاوران تیپ۲۵ نیرو مخصوص بود که الحمدلله با روحیه بالا و سلحشوری کارکنان تمامی مسئولیت های واگذاری به خوبی صورت پذیرفت.

فرمانده تیپ۲۵ نیرو مخصوص در ادامه ضمن تاکید بر سخنان مسئولین لشکری و کشوری ایران اسلامی مبنی بر شیطنت برخی کشورهای همسایه وحضور رژیم غاصب صهونیست و تروریست های داعش در منطقه، این گونه رفتارهای بدور از عرف سیاسی را محکوم خواند و اشاره کرد: رزمایش فاتحان خیبر یکی از مهمترین ماموریت های نیروهای مسلح در منطقه بود و پیام آن صلح و دوستی برای دوستان و همسایگان ایران اسلامی است ، اما این تنها گوشه ای از توانمندیهای فرزندان این خاک مقدس است که قطعا استراتژی کنونی منطقه را تغییر خواهد داد.

دلاور در پایان، ولایتمداری کارکنان نیروهای مسلح را نقطه قوت و مهمی دانست و گفت: رهبری داهیانه امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) بر جامعه اسلامی و نوید افول استکبار توسط ایشان روحیه سلحشوری و مقاومت را برای تمامی آزادگان دنیا در مقابل ظلم ، پایدار تر از همیشه خواهد نمود.