باشگاه تراکتور فعالیت‌های خود را به تعلیق در آورده و اداره امورات را به هیات فوتبال استان واگذار کرد.

به گزارش خسروشاه نیوز، مشکلات مالی و بدهی‌های سنگینی که به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی، جدایی پرتعداد بازیکنان و بلاتکلیفی باشگاه در آستانه بازی حساس با النصر عربستان منجر شده باعث شد تا هواداران تراکتور بار دیگر امروز مقابل باشگاه دست به اعتراض بزنند.

اعتراض امروز هواداران تراکتور وسیع‌تر از روزهای گذشته بود و چند صد هوادار ناراضی این تیم با ورود به محوطه مجموعه ورزشی صنعتی بنیان دیزل، مقابل دفتر باشگاه حضور یافته و شعارهایی را علیه مدیران باشگاه سر دادند. ساعتی پس از این اتفاق، باشگاه تراکتور طی بیانیه‌ای از به تعلیق در آمدن کلیه فعالیت‌های این باشگاه خبر داد.

بیانیه باشگاه تراکتور به شرح زیر است:

باسمه تعالی

با عنایت به حواشی اخیر و تنش‌های پیش آمده پیرامون تیم فوتبال تراکتور و حضور مکرر حدود ۱۵۰ نفر در روزهای اخیر در محل باشگاه که موجب برهم زدن آرامش تیم و تعطیلی تمرین امروز شد، به اطلاع می‌رساند، با توجه به خواسته افراد حاضر در این تجمع و در حضور عوامل هیات فوتبال استان، تصمیم هیات مدیره باشگاه بر آن شد که از این تاریخ تمامی فعالیت‌های باشگاه به حالت تعلیق درآمده و امورات مربوطه از امروز بر عهده هیأت فوتبال استان آذربایجان‌شرقی بوده و تیم تحویل آنان می‌گردد.

تصمیم هیات مدیره باشگاه تراکتور به دنبال حواشی اخیر که در حساس‌ترین برهه تیم اتفاق افتاده، اتخاذ شده و از امروز مسوولیت تیم بر عهده هیأت فوتبال استان است و درخصوص بحث مالکیت باشگاه نیز هیات مدیره هلدینگ تصمیم‌گیری خواهد کرد.