مهاجم تیم فوتبال تراکتور در مورد فسخ قراردادش با باشگاه صحبت کرد.

به گزارش خسروشاه نیوز، محمد عباس زاده، مهاجم تیم تراکتور که باحضور در سازمان لیگ قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد اظهار داشت: من برای فسخ قراردادم آمدم و این کار انجام شد. یک سری خواسته‌ها داشتم و به باشگاه تراکتور اعلام کردم ولی صحبتی با من نشد و با وجود اینکه منتظر ماندم ولی خبری نشد تا در نهایت قراردادم را امروز فسخ کردم.

وی افزود: من با فراز کمالوند صحبتی نداشتم و خواسته خودم را به باشگاه اعلام کردم. من به واسطه بندی در قراردادم اجازه فسخ داشتم و می‌توانستم زودتر این کار را انجام دهم ولی منتظر باشگاه ماندم و هیچ تماسی با من گرفته نشد تا امروز که رفتم برگه فسخم را گرفتم.

مهاجم تراکتور در مورد فصل گذشته گفت: خدارا شکر فصل خوبی در تراکتور داشتم و با زحمت بازیکنان فکر می‌کنم با توجه به شرایط نتایج خوبی گرفتیم. من هفته های آخر مصدوم بودم و بعد از آن هم هیچ تماسی از باشگاه نداشتم. نمی‌دانم شرایط تراکتور چرا به این جا کشیده شده است.

عباس زاده در مورد هواداران تراکتور گفت: واقعا تراکتور هواداران خوبی دارد. درست است که در ورزشگاه نبودند ولی در فضای مجازی می‌دیدم چقدر عاشقانه تیم‌شان را دوست دارند و حقیقتا دلم برایشان تنگ می‌شود. خیلی دوست داشتم در تیم بمانم ولی اراده‌ای برای این کار از سوی مسولان باشگاه ندیدم و مجبور شدم جدا شوم‌‌.

وی در مورد تیم فصل بعد خودش گفت: هنوز چیزی مشخص نیست تا ببینیم خدا چه می‌خواهد. ولی همه تلاشم بر این است که فصل بعد هم هرجا بودم عملکرد خوبی داشته باشم.