در مراسمی از نوشت افزار ایرانی اسلامی با عنوان قهرمان من به همت قرارگاه جهادی رهپویان یاس در خسروشاه رونمایی شد.

به گزارش خسروشاه نیوز، مدیر قرارگاه جهادی رهپویان یاس در مراسم رونمایی از این نوشت افزار‌ها گفت: این نوشت افزار‌ها متبرک به تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید مهدی باکری است که برای نخستین بار به همت این مجموعه طراحی و از امروز وارد بازار می شود.

حسن پور افزود: در حاشیه این مراسم از قطعه سرود فرهنگی با موضوع شعار سال رهبر معظم انقلاب که توسط اعضای نوجوان این گروه جهادی و حافطان قرآن تهیه شده، رونمایی شد.

همچنین در حاشیه این مراسم ۱۱۴بسته معیشتی خیران خسروشاهی به همت این گروه جهادی به نیت ۱۱۴سوره قرآن در بین نیازمندان توزیع شد.

سردار عباسقلی زاده جانشین فرمانده سپاه عاشورا و مدیرکل بنیاد حفظ آثار استان هم در این مراسم گفت: از آغاز شیوع ویروس منحوس کرونا تا کنون به همت سپاه و خیران استان ۴۰۰میلیارد تومان کمک‌های مومنانه در بین نیازمندان توزیع شده است.

وی گفت: در جامعه ما متاسفانه بر اثر تبلیغات دشمن عده ای از محولاتی که با عناوین و تصاویر قهرمانان خارجی در قالب کارتون، انیمیشن تولید شده است استقبال کرده اند که این ها با مکتب،باورها و اعتقادات، و سبک زندگی ایرانی اسلامی ما مطابقت ندارد.

جانشین سپاه عاشورا گفت: قهرمان اصلی امروز ما شهدای ما هستند و سیدالشهدای آنها سرداران باکری و سلیمانی هستند. اگر به اصلیت قهرمانان خارجی مراجعه کنید همه آنها خیالی و پوشالی بوده و محتوایی ندارند که همه آنها در راستای تخریب باورها و اعتقدات مردم هستند که در ذهن نوجوانان و جوانان ما نفوذ می کنند تا به آرمان های شیطانی خود دست یایند.

وی گفت: از تولید کننده های داخلی میخواهیم در کیفیت محصولات خود دقت کنند و از نظر ضمانت و پشتیبانی کالاها نیز اقدامات لازم را انجام دهند تا مردم امیدوارتر بتوانند استقبال کنند و وابستگی هایمان به کشورهای غربی به حداقل برسد و در راستای آن به تولید کننده و صادر کننده برتر تبدیل شویم.

در این مراسم مدیرکل سازمان صنعت معدن و تجارت استان گفت: این مراسم دومین فاز از روند بومی سازی نوشت افزارهای با عنوان قهرمان است که در خسروشاه رونمایی شد.

وی گفت: در چند مسیر توانسته ایم در چند مسیر از این عزیزان حمایت کنیم که یکی از آنها حمایت های مالی است که تلاش می کنیم سرمایه مورد نیاز برای تولید این محصولات را در اختیار تولید کنندگان قرار دهیم. در خصوص کالاهای وارداتی و یارانه ای هم که تلاش می کنیم در تامین کاغذ و مواد اولیه تولید یاری گر این عزیزان باشیم.