امام جمعه خسروشاه با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: مردم از وضعیت موجود ناراضی اند و به بی عدالتی ها،تبعیض، گرانی ها و سوء مدیریت دولتمرندان معترضند

به گزارش خبرنگار خسروشاه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین ناصری در خطبه های نمازجعه خسروشاه گفت: با توجه به شرایط کرونایی، امسال مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در فضای باز برگزار خواهد شد که جزئیات آن برای مردم اطلاع رسانی خواهد شد. مراسم شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) نیز با هماهنگی هیئت های مذهبی برگزار خواهد شد.

امام جمعه خسروشاه گفت: انتخابات این دوره از حساس ترین و سرنوشت سازترین انتخابات است. دشمن در راستای تضعیف و ضربه زدن به این انتخابات تمام توان و تلاش خود را بکار گرفته است که البته با هوشیاری نهادهای اطلاعاتی و امنیتی تمام نقشه هاس دشمن نقش بر آب خواهد شد.

وی گفت: دشمن در مساله قومیت ها در استان ها و شهرستان های مختلف برنامه ریزی کرده است تا به زعم خود بین مردم و صندوق های رای فاصله ایجاد کند و برای این کار از فضای مجازی و شبکه های مختلف ماهواره ای بهره گرفته است.  اما به لطف خداوند و ایمان و آگاهی همین مردم، به مقصود خود نخواهد نرسید.

حجت الاسلام ناصری گفت: دشمن بر روی کسانی که شورای نگهبان صلاحیت آنها را برای انتخابات ریاست جمهوری احراز نکرده است سرمایه گذاری کرده بود تا از طریق آنان نقشه های شوم خود را عملی سازند. اما همانطور که مقام معظم رهبری هم فرمودند اکثر این کاندیدا ها در مقابل رای شورای نگهبان مطیع بوده و با ملایمت برخورد کردند. اما بودند کسانی هم که در برابر نظر شورای نگهبان ایستادند و آن را قبول نکردند و حالا آنقدر از خط اسلام و نظام فاصله گرفته اند که می گویند اگر ما نباشیم هیچ چیز قابل قبول نیست!

وی گفت: مردم از وضعیت موجود مدیریتی و اقتصادی ناراضی اند و به عملکرد مدیران دولتی انتقاد شدید دارند. اینکه قیمت ها هر روز به صورت افسار گسیخته افزایش یابد و هیچ مدیرت و نظارتی بر آن نشود قابل قبول نیست. در کشور جنگ زده ای مانند سوریه وضعیت اقتصادی این چنین نیست که در کشور ما بوجود آمده است!

خطیب نماز جمعه خسروشاه گفت: رانت خواری و زیاده خواهی باید از بین برود. حقوق های نجومی چند ده میلیون تومانی دولتی باید از بین برود. کجای اینها عدالت است؟ مقام معظم رهبری چندین بار بر روی این مساله تاکید داشتند اصلاح شود. فاصله بین حقوق های بخش خصوصی و دولتی بدور از عدالت و قابل قبول نبوده و ظلم است. در موضوع بورس سرمایه مردم را نابود کردند. باعث شدند خیلی ها خانه و اموال خود را بفروشند و ضررهای سنگینی متحمل شوند. این چه مدیریتی است؟ تمامی این ها در اثر ضعف و سوء مدریت است. البته نمی گوییم تحریم ها بی اثر بوده است،اما آیا پیشرفت های موشکی و نظامی در همین دوران تحریم انجام نشد؟ تنها راه تغییر این وضعیت شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح است.

حجت الاسلام ناصری افزود: حفظ نظام از اوجب واجبات و یک تکلیف الهی و شرعی است و هر کسی در حد و توان خودش باید در این راه قدم بردارد. یکی از جنبه های حفظ نظام شرکت در انتخابات است که هر فرد در جایگاه خودش باید مشوق سایرین برای حضور در پای صندوق های رای باشد.

وی گفت: در بحث تائید صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری هجمه های زیادی بر علیه این شورا انجام گردید. اما شورای نگهبان اسیر مصلحت سنجی ها نمی شود و به وظیفه قانونی و شرعی خودش عمل می کند و هیچگاه اعضای شورای نگهبان دین خود را به دنیای دیگران نمی فروشند. در ترکیب تائید صلاحیت شدگان نیز از هر دو طبف اصولگرا و اصلاح طلب وجود دارد.