امام جمعه خسروشاه با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: برای اینکه در آینده و سرنوشت خود تاثیر گذار باشیم باید در انتخابات حضور و مشارکت حداکثری داشته باشیم.

به گزارش خسروشاه نیوز، حجت الاسلام ناصری در بین فعالین ستاد نماز جمعه خسروشاه گفت: انتخابات آتی یک انتخابات سرنوشت ساز است که باید در آن حضور و شرکت حداکثری داشت.

امام جمعه خسروشاه گفت: اینکه عده ای فکر می کنند شرکت ما در انتخابات تاثیری ندارد، فکر درستی نیست و کاملا عکس قضیه صادق است و شرکت در انتخابات قطعا تاثیر گذار است.

وی گفت: یکی از اثرات شرکت در امر انتخابات دخالت در سرنوشت و آینده خود افراد است و این یکی از موضوعات بسیار مهم و موثر در زندگی هر فرد می باشد.

حجت الاسلام ناصری افزد: دشمن از حضور ملت ایران در انتخابات مایوس می شود. دشمنی که بر ضعف و دو دستگی مردم چشم طمع دوخته است، با حضور همان مردم در پای صندوق های رای نا امید می شود.

وی گفت: در راستای اعتلای نظام جمهوری اسلامی خون های بسیار زیادی ریخته شده است که باید این خون های پاک شهیدان حفظ شود. یکی از مصادیق حفظ این خون ها در صحنه بودن و مایوس کردن دشمنان قسم خورده نظام است.

امام جمعه خسروشاه گفت: کشوری که شیعه امیرالمومنین (ع) و مسلمان و آزاده است، امورات آن هم بدست خودش اداره می شود. برای همین لازم است در انتخابات سرنوشت ساز حضور و شرکت حداکثری داشته باشیم.