آیا نباید از کسی که تا دیروز در کوچه ما شیشه ای می شکسته و حالا می گوید پشیمان است استقبال کرد؟

به گزارش خسروشاه نیوز، رئیس‌جمهور خطاب به دولت آینده آمریکا گفت: اگر شما به همه تعهدات خود عمل کنید ما هم به تعهدات خود عمل خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، حسن روحانی صبح امروز در جلسه هیات دولت اظهار کرد: کسی در دنیا فکر نکند که تحریم و جنگ اقتصادی ملت ایران را از پا در می آورد. ما مسیر خود را با قدرت ادامه می دهیم و هر وقت طرف مقابل تسلیم شد ما هم استقبال می کنیم.

وی افزود: آیا نباید از کسی که تا دیروز در کوچه ما شیشه ای می شکسته و حالا می گوید پشیمان است استقبال کرد؟ اگر دولتی که در آینده نزدیک در آمریکا سر کار می آید و دو هفته دیگر آقای بایدن قدرت آن را در دست می گیرد بگوید که آمریکا دیگر شیشه نمی شکند و توبه کرده و در مسیر قانون قرار گرفته جواب ما روشن و ساده است. اگر شما به همه تعهدات خود عمل کنید ما هم به تعهدات خود عمل خواهیم کرد.

مسببین حادثه هواپیمای اوکراینی باید محاکمه شوند

روحانی در بخش دیگری از اظهاراتش درباره هواپیمای اوکراینی اظهار کرد: مسببین این حادثه باید در یک دادگاه عادلانه محاکمه شوند و دولت بر این موضوع اصرار دارد و قوه قضاییه هم حتما این کار را انجام می دهد. اگر قصور و اشتباه و هماهنگی وناهماهنگی بوده باید همه زوایای مساله روشن شود و مردم مطلع شوند که چگونه بوده است.

  • منبع خبر : عصر ایران