سرمربی تیم ملی فوتبال در حالی کشور را ترک کرد که اکثر اعضای هیات رئیسه اطلاعی از نحوه تسویه حساب و بحث پیرامون ادامه همکاری با این مربی نداشتند!

به گزارش خسروشاه نیوز، کارلوس کی روش در سومین حضور متوالی خود روی نیمکت تیم ملی ایران در رقابت‌های جام جهانی نتوانست این تیم و رؤیای فوتبالی هواداران را برای صعود به مرحله حذفی را تحقق ببخشد.

سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران پس از بازگشت همراه با ملی‌پوشان و پس از بازدید از کاخ موزه سعدآباد چمدان‌های خود را بار دیگر بست تا بدون اینکه پاسخی بابت دلایل فنی خود در جریان شکست مقابل انگلیس و آمریکا و پیروزی مقابل ولز بدهد کشور را ترک کرده باشد.

کی روش در حالی تهران را ترک کرد که بخش قابل توجهی از قرارداد کوتاه مدت سه ماهه خود را همراه با پاداش پیروزی مقابل ولز به صورت نقدی دریافت کرد. با این حال سرمربی تیم ملی ایران نشستی با هیأت رئیسه نداشت که طبق پیگیری‌های خبرنگار مهر، اکثر آنها در جریان گفتگوی مهدی تاج با کی روش بر سر نحوه ادامه همکاری نیز نبوده‌اند.

حال باید دید آیا تاج که پروژه بازگشت او با شکست واضح و کامل روبرو شد همچنان اصرار به حفظ مرد پرتغالی خواهد گرفت یا دوران این مربی برای همیشه در تهران به اتمام رسید.