وزیر کشور درباره وضعیت مدارس در حوادث و ناآرامی‌های اخیر و کنترل بی نظمی‌ها، اظهار کرد: دانش آموزان ما دانش آموزان انقلابی، خوب و متعهد هستند. ما مشکل مهمی در مدارس نداشتیم و مشکلاتی هم اگر بود برطرف شد.

به گزارش خسروشاه نیوز به نقل از ایسنا، احمد وحیدی در حاشیه نشست علمی ـ تخصصی مدیران ارشد ستادی و استانی سازمان بهزیستی کشور در جمع خبرنگاران افزود: ما مشکل مهمی در اتفاقات اخیر در مدارس نداشتیم. در بعضی از مدارس اندک مشکلی بود که با تذکراتی که به اولیاء و مربیانشان و خود آنها داده شد توجه کردند و مشکلاتی هم اگر بود برطرف شد.

وی افزود: آن اندک دانش آموزانی هم که احیانا دچار یک آسیبی هستند و به هرحال دچار خلاءهای روحی و فکری هستند که بعضی از کارها را می‌کنند؛ باید با ملاطفتی که صورت می‌گیرد مشکل آنها برطرف شود.

وزیر کشور درپاسخ به این سوال که دانش‌آموزان چطور می‌توانند از کشور دفاع کنند، گفت: ما مشکلی اصولا در دانش آموزان نداشتیم. عملکردشان خیلی خوب بوده است و البته دانش آموزان امید و آینده یک کشور هستند و باید خوب درس بخوانند و متعهدانه و مسئولانه با همه نیازمندیهای کشورشان آشنا شوند و بتوانند بازیگران اصلی صحنه مدیریت آینده کشور باشند.