خبر کشته شدن دختر جوان تبریزی در تجمع اعتراض آمیز روز گذشته از سوی خانواده اش تکذیب شد.

به گزارش خسروشاه نیوز، به دنبال تجمع دیروز عده ای در تبریز بخاطر درگذشت مهسا امینی، خبر کشته شدن «آیسان معدن پسندی» دختر جوان تبریزی در فضای مجازی به همراه عکسش منتشر شد. موضوعی که از سوی خانواده اش تکذیب شد.

خانواده آیسان می گویند، مهسا دو روز پیش بر اثر ایست قلبی از دنیا رفته و فوت او ربطی به حوادث اخیر و تجمع اعتراض آمیز در تبریز ندارد.

آیلار معدن پسندی خواهر آیسان با بی ارتباط خواندن مرگ خواهرش با حوادث روز گذشته تبریز می‌گوید: خواهر من عصر روز دوشنبه بر اثر ایست قلبی فوت کردند و کسانی که از فوت خواهر من سو استفاده می کنند کار زشت و اشتباهی می کنند و خانوادره داغداری را اذیت می کنند.

وی ادامه می‌دهد: مادر ما احتیاج دارد فرزندش را با خیال راحت به خاک بسپارد لطفا از این داغ سو استفاده نکنید.

سخنگوی انتظامی آذربایجان شرقی در تشریح ماجرا می‌گوید: دیروز معاندین نظام از فرصت تجمع اعتراضی تبریز سوء استفاده کرده و اقدام به شایعه کشته سازی دختر تبریزی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی کردند در صورتی که پلیس در این اتفاق در کنار مردم بوده و ماجرا به صورت مصالحه آمیز پایان یافت و خبر انتشار یافته یک شیطنت رسانه‌ای است.

سرهنگ شعفی از شهروندان درخواست کرد تا اسیر جوسازی دروغین رسانه های معاند و مخالف نظام نشوند و با بصیرت کامل موضوع را دنبال کنند.