مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری تبریز طی گفتگویی به تشریح عملکرد این اداره کل در تبدیل وضعیت ایثارگران و شفاف‌سازی امور پرداخت.

به گزارش خسروشاه نیوز مهدی عالم علیایی اظهار کرد: ۱۲۹۵ نفر از کارکنان شهرداری تبریز تاکنون تشکیل پرونده ایثارگری داداه‌اند که حکم ۱۰۷۳ نفر از آنان صادر شده و با توجه به نوع استخدام، رسمی کارمندی، وزارتی و کارگری بیمه‌ای شده‌اند.

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: ۲۳۲ نفر از کارکنان پیمانی شهرداری تبریز که در سال ۹۱ از طریق آزمون جذب شده بودند و باید در سال ۹۶  تبدیل وضعیت به رسمی آزمایشی می‌شدند، در مردادماه سال جاری تبدیل وضعیت شده‌اند.

وی اضافه کرد: این افراد پس از ۶ ماه از تبدیل وضعیت به رسمی آزمایشی، به رسمی کارمندی تبدیل وضعیت خواهند شد.

علیایی یادآور شد: ۳۸۴ نفر از پرسنل شهرداری از طریق آزمون و سهمیه ۱۰ درصدی پست‌های سازمانی به دستور شهردار تبریز تبدیل وضعیت شدند که از این تعداد ۴۱ نفر مشمول قانون تبدیل وضعیت ایثارگری شده و جایگزین آنها بر اساس قبولی در آزمون تبدیل وضعیت شد.

وی ادامه داد: ۱۵۶ نفر نیز از محل ۱۰ درصد پست‌های سازمانی سهمیه مازاد استانداری با دستور شهردار و اخذ مجوز از وزیر کشور به کار معین مشخص تبدیل وضعیت شدند.

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری تبریز عنوان کرد: بررسی مجدد پرونده برخی از پرسنل که در پروسه تبدیل وضعیت به مشکل برخورده بودند، در کارگروه شورای اداری با حضور شهردار تبریز در دستور کار قرار گرفته است.