شهردار تبریز از صدور کارت منزلت برای جانبازان، معلولان و سالمندان بالای ۶۵ سال خبر داد.

به گزارش خسروشاه نیوز به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار در هشتاد و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: کارت منزلت پیش از این نیز وجود داشت ولی در سال‌های اخیر خدمات دهی آن متوقف شده بود که قصد داریم به پاس احترام و تکریم سالمندان، جانبازان و معلولان این طرح مجددا از سر گرفته و احیا شود.

او با بیان اینکه پیشنهاد داریم با موافقت شورای اسلامی شهر این طرح آغاز شود، گفت: ردیف بودجه این موضوع نیز تعیین خواهد شد و در بندهایی از بودجه تاکید داریم به افراد خاص هم کمک کنیم و از آن محل می‌توان تامین کرد.

هوشیار تصریح کرد: با مساعدت شورای اسلامی شهر این طرح آغاز شده و آیین نامه اجرایی آن نیز طی دو ماه آتی ارائه خواهد شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز نیز خاطرنشان کرد: این کارت از گذشته جزو انتظاراتی بود که بلاتکلیف مانده است.

علی باغبان افزود: کمیسیون برنامه و بودجه با اصل موضوع موافق است و تأکید دارد که شهرداری آیین‌نامه این طرح مبنی بر اینکه این کارت برای چه کسانی شامل می‌شود و نحوه ارائه خدمات و… را تکمیل کند.

لایحه شهرداری تبریز در خصوص صدور کارت منزلت شهری برای جانبازان، معلولان و سالمندان بالای ۶۵ سال از محل بودجه پیش‌بینی نشده با الزام شهردار به ارائه آیین‌نامه اجرایی تا دو ماه آتی، توسط اعضای شورای اسلامی شهر تبریز به تصویب رسید.