سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه فعالیت‌های نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتور تمام نشده است، گفت: به دنبال جذب یک مهاجم هستیم که بتواند به تیم کمک کند.

به گزارش خسروشاه نیوز، قربان بردیف امروز سه شنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های تراکتور و هوادار، افزود: همچون بازی‌های گذشته، فردا نیز بازی سختی داریم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور عنوان داشت: من بازی راحتی در لیگ برتر ایران ندیده‌ام و تمامی دیدارها پُرفشار هستند.

بردیف در مورد تیم هوادار خاطرنشان کرد: تیم هوادار تاکتیک خوبی دارد، سعی می‌کند توپ را کنترل کند و این کار را با کیفیت خوب انجام می‌دهد، امیدوارم شاهد بازی خوبی باشیم.

وی با بیان اینکه همواره برخی اشتباهات در فوتبال رخ می‌دهد، یادآور شد: برخی مواقع تمرکزمان را از دست می‌دهیم، در بازی با فولاد روی ۲ اوت که منجر به ۲ پنالتی شد، ۲ گل دریافت کردیم و برای رفع چنین مشکلاتی تلاش می‌کنیم.

بردیف اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تیمی بسازیم که برای کسب رده‌های بالای جدول مبارزه کند و در این راه به زمان داریم و خیلی خوب متوجه نگرانی هواداران هستیم چرا که سعی می‌کنیم مشکلات را رفع کنیم و حتماً نتیجه کارهایمان را خواهید داد.

سرمربی تیم تراکتور با تأکید بر اینکه نیازمند زمان برای رفع نواقص هستیم، گفت: هنوز تا رسیدن به تیم ایده‌آل فاصله داریم و سعی می‌کنیم خیلی سریع به آن تیم مدنظر دست یابیم.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم که از دقیقه اول، همچون نیمه‌های دوم بازی‌های قبلی، بازی کنیم. برخی مواقع بازیکنان اشتباهاتی انجام می‌دهند که باعث افت روحی سایر نفرات می‌شود.

بردیف با بیان اینکه برای رسیدن به تراکتور ایده‌آل، پنج هفته زمان نیاز است، اضافه کرد: شکی نیست بهتر خواهیم شد البته این مدت زمانی که اعلام کردم، بستگی به شرایط مسابقات دارد.

وی در خصوص غایبین بازی فردا مقابل هوادار عنوان کرد: ما برای بازی با هوادار مصدوم نداریم و همه آماده هستند.

تیم داوری بازی تراکتور با تیم هوادار را سید رضا مهدوی، امیر رضا آشور ماهانی، احد سلطانی، فرزاد منصوری و محمدرضا فلاح به عنوان ناظر بازی بر عهده دارند.

گفتنی است، دیدار تیم های تراکتور و هوادار از هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فردا چهارشنبه نهم شهریور در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار می‌شود.