بلیط فروشی ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برای دیدار دو تیم تراکتور و هوادار آغاز شد.

به گزارش خسروشاه نیوز به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، بازی دو تیم تراکتور و هوادار از هفته چهارم مسابقات لیگ برتر، روز چهارشنبه (۹ شهریور)، در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار می‌شود که بلیط‌های این بازی از ساعت ۲۲ امروز (دوشنبه هفتم شهریور) تا ساعت ۱۲ روز چهارشنبه نهم شهریور فروخته می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک مستقیم ticket.tractor-club.com بلیط بازی را تهیه کنند و باتوجه به لینک شدن سایت بلیط فروشی باشگاه به سامانه «ایران من»، امکان خرید بلیط بازی را خواهند داشت.

هواداران صرفاً با داشتن شرایط مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا امکان حضور در ورزشگاه را دارند؛ به‌طوری‌که نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کرده و از دریافت آن ۱۴ روز گذشته باشد، کارت واکسن دیجیتال (دارای QR کد) و کارت ملی به همراه داشته باشند؛ همچنین استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی هنگام ورود به ورزشگاه و تماشای بازی، از دیگر الزامات تعیین شده برای برگزاری بازی‌ها با حضور هواداران است.

یادآور می‌شود، بلیط فروشی این بازی برای ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه انجام خواهد شد و در همین راستا هواداران بدون تهیه بلیط از طریق سامانه مذکور، به ورزشگاه مراجعه نکنند؛ چرا که به هیچ عنوان بلیط فروشی دستی یا اینترنتی در ورزشگاه انجام نمی‌شود و از ورود افراد بدون بلیط جلوگیری خواهد شد.