شهردار تبریز از اجرای اقدامات لازم در خصوص بازگشایی دو مسیر پرترافیک محور شمالی چایکنار و دسترسی ارتش به حافظ در هسته مرکزی شهر خبر داد.

به گزارش خسروشاه نیوز به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار با تاکید بر لزوم اجرای پروژه های مسیرگشایی در معابر پرترافیک و هسته مرکزی شهر، اظهار کرد: در این راستا محور شمالی چایکنار حد فاصل خیابان دارایی ۲ تا پل خبرنگار و انتهای راسته کوچه بازگشایی می شود.

وی ادامه داد: پس از بکارگیری مشاور اجرایی طرح، اقدامات لازم در خصوص بازگشایی محور شمالی بلوار چایکنار هم از منظر سازه‌ای و هم از منظر ترافیکی انجام می شود تا در اسرع وقت نسبت به بازگشایی معبر اقدام شود.

شهردار تبریز همچنین از تداوم عملیات تعریض خیابان ۲۴ متری شهید منتظری در ضلع شمالی مرکز فرهنگی تاریخی پارک باغشمال خبر داد و گفت: با اتمام پروژه که طول آن ۳۵۰ متر است، تردد شهروندان در این مسیر تسهیل شده و به دلیل دسترسی این خیابان از ارتش به حافظ از ترافیک خیابان ارتش کاسته خواهد شد.

وی افزود: با تعریض این خیابان علاوه بر اینکه رفت و آمد خودروها بدون مشکل صورت خواهد گرفت، راه دسترسی شهروندان به مرکز فرهنگی تفریحی پارک باغشمال و خیابان ارتش به حافظ و بالعکس نیز به سهولت امکان پذیر خواهد بود.

هوشیار همچنین از تعریض و آماده سازی خیابان ۱۴ متری در قسمت شمالی این پارک خبر داد و گفت: آماده سازی این خیابان از سمت خیابان حافظ شروع شده است.